GYIK

Mit jelent a teljes élettartam garancia?

Rendeltetésszerű felhasználás esetén, a termék életre szóló garanciát élvez. Meghibásodás esetén kicseréljük, csak a szállítási díjat, és az értékkülönbözetet (ha van) kell fizetned.

Mi a teendő, ha a terméket ki akarom cserélni?

Amennyiben a megvásárolt terméket más termékre szeretné cserélni, ezt megteheti a vásárlástól számított 30 naptári napig.
A csere menete az alábbi:
Kérjük küldje vissza címünkre a terméket. A cím: Stylkarned, 4183 Kaba, Béke u. 24/a. A csomagolásra legyen szíves írja rá a megrendelés számát.
Kérjük írja meg e-mail-ben (stylkarned@gmail.com) a másik termék cikkszámát, amire szeretné, ha kicserélnénk a terméket.
Amint visszaérkezik a termék, küldjük Önnek a másik terméket. Ez általában 2-5 munkanapot vesz igénybe.
Az újbóli csomagküldésnek a költségét kell csupán fizetnie, mely 1 990 Ft + esetleges termék értékkülönbözet. Ezt az összeget utánvéttel kell fizetnie.

Hogy tudom személyesen átvenni a megrendelt ékszert?

Sajnos jelenleg nincs lehetőség a termékek személyes átvételére.

Mennyi idő, míg megkapom a terméket?

Mindent megteszünk annak érdekében, hogy vásárlóink a lehető leghamarabb megkapják a megrendelt terméket.
A beérkező megrendeléseket azonnal, de legkésőbb 24 órán belül feldolgozzuk.
Amennyiben a megrendeléssel kapcsolatban mindent rendben találunk:
– Megtörtént a fizetés az előre fizetéses esetekben,
– A termék raktárkészleten van,
a szállítási határidő 2-3 munkanap (beleértve a kézbesítést is).

Milyen fizetési módok közül válaszhatok?

Utánvétel, átutalás és bankkártyás fizetés online.

Szállítás/Fizetés

Szállítási díjak:    

 – 15 000 Ft. felett:             ingyenes,

– 15 000 Ft. alatt:               1 490 Ft.

Fizetési módok:    

 – Utánvétes fizetés,

 – Közvetlen banki átutalás.

Szállítási idő általában 2-3 munkanap.

A szállítást az MPL futárszolgálat végzi.

HOGYAN KAPOM MEG A SZÁMLÁT?

Webáruházunk a rendelésről készült számlát minden esetben a feladás napján küldi el elektronikus formában a vásárlónak a magadott e-mail címre.

Mi a teendő, ha el szeretnék állni a vásárlástól?

Lehetősége van 14 napig indokolás nélkül elállni a vásárlástól, ami azt jelenti, hogy a vásárlás előtti állapotot kell visszaállítani.
Kérjük küldje vissza címünkre a nem használt terméket.

A cím: Stylkarned, 4183 Kaba, Béke u. 24/a.

A visszaküldés módja bármi lehet (Posta, Futárszolgálat), a lényeg, hogy jusson vissza hozzánk. Kérjük a kellemetlenségek elkerülése érdekében vegye figyelembe, hogy utánvétes csomagot sajnos nem tudunk átvenni.
A csomagolásra legyen szíves írja rá a megrendelés számát a könnyebb beazonosíthatóság érdekében. Írja meg e-mail-ben (stylkarned@gmail.com), hogy el szeretne állni a vásárlástól, illetve azt a bankszámlaszámot is, ahova szeretné, hogy visszautaljuk a vásárlás összegét. A bankkártyával a webes felületen kifizetett megrendelések összegét csak az adott bankkártyához tartozó bankszámlaszámra tudjuk visszautalni.
Amint visszaérkezik a termék, lehetőség szerint azonnal visszautaljuk az összeget. Erre 14 nap áll rendelkezésre, de általában sokkal hamarabb megtörténik a tranzakció.

A kellemetlenségek elkerülése érdekében szeretnénk felhívni a figyelmét az alábbiakra:

– Amennyiben Ön küldi vissza a terméket, Ön felel azért, hogy visszajusson hozzánk sérülésmentesen a csomag. Nem kézbesített, nem időben kézbesített, sérülten érkezett csomagokért sajnos nem tudunk felelősséget vállalni. Sem csomagpontra, sem Postára nem áll módunkban elmenni a csomagért.
– Csak használatmentes terméket tudunk visszavenni, amennyiben a terméken bármilyen használat nyoma látszik, sajnos nem fogjuk tudni visszavásárolni.
– Minden terméket – az esetleges ajándék csomagolást (dobozt, ékszerzsákot stb.) – küldjön vissza, mert csak akkor tudjuk a teljes vételárat visszatéríteni. Amennyiben ez nem történik meg, a hiányzó termék vételárát, illetve a szállítási díjat le kell vonnunk.

Copyright © 2023 Stylkarned.hu Minden jog fenntartva